Veel gestelde vragen

Wij streven er naar om u duidelijke en overzichtelijke informatie te bieden op de website. Ook het bestellen van een product in onze webshop willen we zou eenvoudig mogelijk voor u maken. Toch kan het zijn dat u vragen heeft over het gebruik van onze website. Kijk dan of uw vraag tussen de Veel gestelde vragen op deze pagina staat. Wellicht krijgt u zo toch snel een antwoord op uw vraag.

Mocht uw vraag er niet tussen staan, neem dan contact met ons op via webshop@banierhuis.nl. Wij helpen u graag verder!

Bestellen in de webshop

U kunt uw bestelling betalen met iDeal, Creditcards (Mastercard en Visa), Bancontact (voor klanten in België) en bij Afhalen in de winkel.

Het aanmaken van een klantaccount is niet verplicht. U kunt ook als Gast een bestelling doen.

Retourneren

Wanneer u niet tevreden bent over uw fiets kunt u via webshop@banierhuis.nl contact met ons opnemen.

Levertijden en verzenden

Bij elk product in de webshop staat duidelijk aangegeven of het op voorraad is. De voorraad wordt door ons regelmatig bijgewerkt. Wanneer u een fiets koopt en deze zelf wilt afhalen in de winkel, kunt u zien in welke van onze filialen de fiets op voorraad is. Omdat de doorloopsnelheid van onze fietsen zeer hoog is kan het soms toch gebeuren dat een fiets uitverkocht is. Daarom adviseren wij voordat u gaat bestellen of naar de winkel komt, even contact met ons op te nemen voor de actuele voorraad.