Veel gestelde vragen

Wij streven er naar om jou duidelijke en overzichtelijke informatie te bieden op de website. Ook het bestellen van een product in onze webshop willen we zou eenvoudig mogelijk voor je maken. Toch kan het zijn dat je vragen heeft over het gebruik van onze website. Kijk dan of jouw vraag tussen de Veel gestelde vragen op deze pagina staat. Wellicht krijg je zo toch snel een antwoord op jouw vraag.

Mocht jouw vraag er niet tussen staan, neem dan contact met ons op via webshop@banierhuis.nl. Wij helpen je graag verder!

Bestellen in de webshop

Je kunt jouw bestelling betalen met iDeal, Creditcards (Mastercard en Visa), Bancontact (voor klanten in België) en bij Afhalen in de winkel.

Het aanmaken van een klantaccount is niet verplicht. Je kunt ook als Gast een bestelling doen.

Retourneren

Wanneer je niet tevreden bent over jouw fiets kun je via webshop@banierhuis.nl contact met ons opnemen.

Levertijden en verzenden

Bij elk product in de webshop staat duidelijk aangegeven of het op voorraad is. De voorraad wordt door ons regelmatig bijgewerkt. Wanneer je een fiets koopt en deze zelf wilt afhalen in de winkel, kun je zien in welke van onze filialen de fiets op voorraad is. Omdat de doorloopsnelheid van onze fietsen zeer hoog is kan het soms toch gebeuren dat een fiets uitverkocht is. Daarom adviseren wij voordat je gaat bestellen of naar de winkel komt, even contact met ons op te nemen voor de actuele voorraad.