Veel gestelde vragen

Wij streven er naar om u duidelijke en overzichtelijke informatie te bieden op de website. Ook het bestellen van een product in onze webshop willen we zou eenvoudig mogelijk voor u maken. Toch kan het zijn dat u vragen heeft over het gebruik van onze website. Kijk dan of uw vraag tussen de Veel gestelde vragen op deze pagina staat. Wellicht krijgt u zo toch snel een antwoord op uw vraag.

Mocht uw vraag er niet tussen staan, neem dan contact met ons op via webshop@banierhuis.nl. Wij helpen u graag verder!

Bestellen in de webshop

U kunt betalen met iDeal.

Het aanmaken van een klantaccount is verplicht. De gegevens in uw account gebruiken wij om uw product te kunnen bezorgen en om uw aankoop te kunnen registreren i.v.m. garantie.

Retourneren

Wanneer u niet tevreden bent over uw fiets kunt u via webshop@banierhuis.nl contact met ons opnemen.

Levertijden en verzenden

Bij elk product in de webshop staat duidelijk aangegeven of het op voorraad is. Wanneer u een fiets koopt en deze zelf afhalen, kunt u zien in welke van onze filialen de fiets op voorraad is.

Levertijden en verzenden

Bij elk product in de webshop staat duidelijk aangegeven of het op voorraad is. Wanneer u een fiets koopt en deze zelf afhalen, kunt u zien in welke van onze filialen de fiets op voorraad is.